2012-06-09

i ❤ Nails =] 爆裂甲油-nail art

i ❤ Nails =] 爆裂甲油-nail art
這個我本身已經想玩好耐, 亦都想找d 有保証少少既爆裂甲油..
上網看..有人推介,.. tst 既 "gi " 商場..有得賣..
有日放學同個fd 去看.. 真係有.. 賣HKD 55.00 一支..


買4送1.. 以我性格.. 買4支絕對唔難呀!!
最後我個FD 要一支.. 我買左4支.. @@ 唉..又掉錢落海啦!
之前o係美國網站訂左NYX 的甲油, 好似叫sunday afternoon...



幾閃架...(本身我已經好多甲油..閃的都唔少.. 唔知做乜..又買!!)
先油左閃粉甲油o係底.. 再油黑色爆裂.. wow..


靚爆呀!!!
過2天.. 試第二個效果!
用螢光粉紅o係底.. (平時都係唔可以只油lee 隻色..買黎唔知做乜).


再油黑色爆裂.. wow.. 正呀!! 好型呀!!

p.s. 最近見到有間韓國知名護膚品牌..misxxxx
佢d 甲油都幾靚.. 我都好鍾意佢個黑色...
(係第一次我會用哂..再買過支新的.. 而唔係乾哂..另外佢個閃都幾好..
勁like...d 閃粉大粒而不同形狀.. 勁like.. 價錢亦合理!)
=o= 講返正題.. 佢都新出左爆裂甲油.. 仲有幾隻色tim..
但我行過見到時.. 佢缺貨! 無記錯.. HKD 78.00 一支!!
個啡色幾靚架~
enjoy..i ❤

沒有留言:

張貼留言