2012-08-23

i ❤ Shopping =] elf shopping Part 2 勁買144色eye shaow...

i ❤ Shopping =] elf shopping Part 2 勁買144色eye shaow...

之前提及上網找代購買左set brush..
因為要買滿30usd 先可以優惠價買到set brush..
所以要買其他野.. 但係睇下睇下.. 買左12樣野返黎..
幫朋友訂多左set 144色既eye shaow..
哇.. 超抵呀!! 本身睇中左cs 既88色eye shaow..
都要HKD 25x... 今次這個144色只係HKD 230 咋~
本身包得好小心.. 用好厚既BUBBLE 膠紙包著..
拆開後.. 佢本身packing 比較簿弱.. 都算ok..都只係放o係屋企用o者..
都還可以...



紙盒後面有些解說.. 本身爛玩王.. 真係唔會睇佢既"詳細說明"



但無意中發現.. 佢係no animal tesing.. 感覺人道d..


開盒後.. 哇.. 好靚呀!! 好似人地畫畫用的色盤咁..



小心的用手指試了幾隻色.. 因為房既燈泡係黃燈,
顏色比較怪一點.. 下篇post 試用文時.. 去光管到影會好一點..
這盒係有些是啞色的..有些係有閃粉的..
閃粉比想像中幼細.. very good..



另外..仲買左一推 粉底/胭脂/eye base


胭脂... 仲未開黎試用呀!!



另一款胭脂.. 好靚呀!!




遲d 再post 埋試用文呀!!
p.s 我知道有d sis 想問我代購的資料.. 基本上我都係o係BE 找的..
因為我唔想幫人賣廣告,所以如果大家想知道的話.. PM 我la.. 我唔o係到公開賣家資料la..
但我真係想讚下個賣家.. 我8月頭下單到今個星期二拎貨, 都好快手..
佢一收到貨就通知我.. 我仲要夜媽媽去要求人地同我交收..
真係唔好意思.. 但我估唔到個賣家係..男仔黎ga~
唔知佢睇唔睇到lee 個post 呢? XDXD

enjoy.. i ❤ i am 爛玩王

沒有留言:

張貼留言