2012-08-10

i ❤ Skincare =] L'oreal Youth Code 試用??

i ❤ Skincare =] L'oreal Youth Code 試用??
 
第一次參與試用活動..竟然係我一路以黎都未用過既牌子...
um.. 正確黎講... 只係用過佢個底霜..
一路以黎都覺得L'OREAL 既packing 唔吸引..
唔係質疑佢既功效.. 而佢係要有吸引我去入貨既廣告..價錢..或者packing..
可惜.. 無.. 同埋佢代言的人.. 都係我心目中既"大人"
係年紀比我大既人... 所以..都曾上過面...
o係未接到試用之前.. 曾經.. 因為佢係 youth code.. 青春密碼... 精華肌底液..
而令我有一刻既衝動... 走去買..
但一來自己存貨好多.. 二來..價錢未去到好吸引我既情況..
所以我... 郤步...
 
 
講返正題.. 今次試用..只係需要填返問卷,, 未唔需要寫blog or 寫報告..
但純粹我個人都對lee 支野..幾滿意.. 所以有這個分享...
 
 
 
 
 
要知道.. 毎一次東東佢盒上面一定寫左佢十萬個好處..
所以... lee d 咁正面既說話.. 自己慢慢睇....
等我講下... feeling 先...
 
本身佢既packing 一改以往用佢青綠色... (或者係粉色) 既用色..
用上好神秘的深灰色/黑色...
令我覺得好深不可測...

 
 
以我角度覺得.. 佢用上.. 試管形式既樽身..
感覺上係高貴d... 但係... 有個壞處..
佢個按鈕係好"實", "實"到毎次係出狗牛二虎先力先整到一滴出黎..
omg.. 我個人用skincare 不嬲好豪.. 我會用幾滴..
即係要按幾次啦~~
我唔知係咪我個支特別衰.. 但lee 個我覺得係缺點...
同埋佢支試管咁拎出黎..再放返入去..總係心理上覺得會有細箘...
或者咁講.. 另一隻牌子.. oxxy 同dr.wx 或者.it'skxx 都有lee 隻樽..
但人地個樽係易按一點..過程方便d.. 試管接觸空氣時間都少d..
 
講返佢d 肌底液.. 令我好欣賞既係佢好吸收,.
我個人最欣賞既係好吸收既產品..
用左唔吸收.. 用乜都無用...
 


用後感覺都好保濕.. 唔乾.. 無乜香味.. 好似一d 杰身既水上面咁..
感覺好good.. 有機會再入手....
 
題外話...
見面盒上寫著.. 如接受意見訪問, 會有禮物送返..
都幾得意wo~





enjoy~~ i ❤  i am 爛玩王

沒有留言:

張貼留言