2012-07-04

i ❤ Bodycare =] 唔係人人都信既daily wash!! Lactacyd Feminie Daily Wash~

i ❤ Bodycare =] 唔係人人都信既daily wash!!  Lactacyd Feminie Daily Wash~
 
~~ 原味 ~~


~~長效清爽~~


唔知大家sis 有無用過lee 隻daily wash,
其實lee 個牌子本身都出左一段好長時間...
廣告主角由廖碧兒到王宛芝...到宜家都已經換左人la.. (好似係.. 劉心悠???)
我唔清楚用既人多唔多.. 但都想share 下...
 
記得之前有一隻沖涼液品牌聲稱ph值只有5.5,
比其他品牌更能take care 你既skin....
但之後有專家指出.. 普通淋浴露已經無問題.. 唔需要再選d ph 值低d 既品牌!!
就係因為咁.. 我都係用返最普通的沖涼液算了...
直至有一次.. 見到lee 個品牌既試用裝平,
所以我買黎試下~ HKD 9.90 可以買到一支40ml 既女性專用沐浴露同一包濕紙巾~
抵wo.. 試下!!
一試愛上... 本身只係o係毎個月唔方便個幾日用lee 支淋浴露..
因為覺得用左清爽.. 同埋無左異味.... 我無研究過事實係唔係..
只係心理上唔同左...(自我欺騙中!!)
到宜家.. 毎日都會使用...!!!
另外一包濕紙巾.. 亦好鍾意.. o係唔方便既時候... 用佢.. 舒服好多....
好似bb 咁.. 毎次清理完媽咪都會用濕紙巾抺下一樣....
(又係我自己諗既道理....)
 
而我自己... 習慣左.. 係唔會買佢大支裝既.!!
我只會買佢既試用裝.....因為試用裝抵用ma....
佢有2款packing 架~一隻係.. 1支40ml 的女性專用沐浴露跟一包試用裝濕紙巾..
另一款係... 2支40ml 的女性專用沐浴露...
但價錢已經由9.9一盒變成...15.5 la~ 但間唔中都會見到有12.9 ga~~
亦曾經見過佢係一支女性專用沐浴露 跟幾包獨立包裝的濕紙巾!!!(但宜家唔見有lu~~)
 
唔買大既原因係.....一來係貴... 一支差不多要50蚊一支呀!!
(計落..有時試用裝仲平!! 除非佢做特價毎支平過33元la~)
以前試過28蚊支...
成日都覺得毎日只係用少少.. 咁大支..用成年咩....
而且lee d 野,. 要新鮮ga ma...
同埋d 濕紙巾packing係...一包5張... 好快乾哂~ 獨立包裝最好架la....
雖然本身佢有出獨立包裝既濕紙巾.. 都係個句.. 貴ma~~
 
佢本身試用裝有2隻味ga.. 我個人覺得原味最好.. 清爽個個不太好~!
 
題外話... 2支東東.. 儲存既地方.. 最高温度都唔同既... 攪笑呀!!!



enjoy~ i ❤

沒有留言:

張貼留言