2012-07-12

i ❤Sample =] 貪新鮮... 貪得意...貪靚...貪心... Part I

i ❤Sample =] 貪新鮮... 貪得意...貪靚...貪心...Part I

好想同大家share 我究竟拎左d 咩sample..

由宜家開始,講開6月拎左d 咩sample 先~~
對呀!! 貪新鮮... 貪得意...貪靚...貪心...

就係基於以上種種原因..所以我又去拎sample 啦~

今次係...Dermgaram ~

之前有sis 講過... lee 隻band 既lip care 好用..

好想試... 見到有welcome gift.. join memeber 就有..

又去玩... 唔知幾時先用呢?!

有sample 拎.. 自然要俾埋本書仔我.. 唔係我真係唔記得係乜東東..

6月最後個天去拎野.. 時個ba 話係最後一pack la...

好好彩...!!!






櫻花美白... 好似好正咁.. 個packing 幾靚ga~


見到上面張相.,. 係書仔既介紹.. 其實我想講...
佢幅圖要用咁多既份量... 佢包sample 仔..
究竟有無咁多呢?!!
















題外話.... lee 隻咁cute 既bear.. 有無sis 想要呀?/
有無人收留佢呢?? 如果有sis 想要, 我可以免費寄俾大家...
我屋企實在無位收留佢... (先到先得.. 麻煩留言)


enjoy~ i ❤



沒有留言:

張貼留言