2012-07-14

i ❤ Sample =] 貪新鮮... 貪得意...貪靚...貪心...Part II

i ❤ Sample =] 貪新鮮... 貪得意...貪靚...貪心...Part II
 
今次講下.. 上個星期2.. 去左沙田.. 掃左d 乜sample 返黎la..

1> BIODERMA 既紅水....  (facebook game)

 
 
2> NeoStrata  Gel Plus + Face Cream + Facial Cleanser
之前買過Gel Plus 黎用.. 超好.,., 今次有埋書仔介紹.. (faceook game)

 
3. Giorgio Armani
Foundation + UV Primer +Fluid Master Primer

 
4. Sofina Jenne 系列既任何product...
佢只係俾晚霜同埋防哂我選, 我本身用開佢地防哂..
所以要左晚霜

 
5.Laroche-Posay
粉刺同埋收毛孔.. 應該係精華吧... (facebook game)

6. Bodyshop 紫數美白精華..
一拎lee 包野... 令我諗起... 大閘蟹... 好想食呀!!

 
7.Clarins Shaping Facial Lift
v 面product

 
8. Bobbi Brown Soothing Cleansing Oil
從未用過佢地既cleansing oil.. 真係要試下...

 
9. Nuxe Gentle Exfoliating Gel
好想試佢既product.. 好多sis 都話玫瑰味好正~~

 
10. Chanel Gel 密集保濕凝膠乳霜
 
值得一讚... 唯一一隻.. 國際品牌.. 支sample 仔後面有中文說明.. 佢係乜東東..
講真.. 有時真係唔sure 佢係乜東東... 有d 名又特別.. 唔通用時下下上網check 咩.,
久而久之.. 我會唔用個d sample.. 多過上網check law...

 
11. 本身想換那個Purify Tox Boosting Essence 但派哂, 所以佢俾個sleeping pack 我...
安慰我.. 仲唔覺意夾埋個Foundation o係到tim....
 
收獲豐富呀!!!!
enjoy....i ❤

沒有留言:

張貼留言