2012-07-17

i ❤ Nail =] 急不及待要分享.....

i ❤ Nail =] 急不及待要分享.....
 
上星期taobao 完, 今個星期一先收到東西.. 都唔明做乜慢左咁多....
唉.. exchange rate 又加.. 運費又加... 連宜家可以用銀行過數減低個handle charge 都唔得..
要改用credit card.. 買野又貴左la....
 
但都唔緊要, 今次買到d 東東.. 實在實在好令我滿意..而我亦都有d 評分俾大家參考..
❤最低.. ❤❤❤❤❤最高
 
我實在好想再taobao 回來.. 只可惜.. 運費太金.. 想找人share!!!
唔知sis 有無興趣呢?? 如果有,, 可以開個團wo...
 
講返今次買左d 乜先..
 
1> bk 既啞色甲油...  買左深紅色... (未試.. 無評分著~)
 
2>指甲貼.. 蕾絲貼紙  <-- 佢堅係貼紙黎ga.. 評分..❤❤
我個人覺得貼紙無問題.. 只係佢好難起出黎貼上手law..
毎張4蚊左右.. 香港唔知幾多錢呢???

 
3>法式邊個貼紙.. 未試.. 但拼上手.. 好似好大張law.
我d 指甲好細... 暫時評分.. ❤❤
 
4>指甲花貼.. 同樣都係貼紙.. 都係難起出黎貼..
但一讚既係.. 佢d 花真係好靚.. 立體得黎有閃閃地..評分 ❤❤❤

 
5> 羽毛貼.. 係我最想買既一樣野.. around 5.5一張~
之前見sis 分享過.. 超like 呀!!
佢本身係貼紙一用個夾就可以夾起ga la.. 超方便呀!! ❤❤❤❤❤

6> 貼紙花 又係貼紙黎ga.. ❤❤
 
7>整片指甲貼, 我個人覺得都幾難貼, 要自己cut 到啱自己d 指甲..
我d 指甲好細.. 好攪,, 我應該當花邊算了, around 10蚊一張..有排玩~
❤❤❤
 
8>另一款羽毛貼, 無之前那個咁colorful.
但lee 個係水印貼, 要浸水後用鉗拎返上黎貼上指甲,
一貼會痴死ga la.. 幾好用.. 但要小心拎起時有風.. 會吹到痴埋一齊,
咁就無得用la. 平均我貼4張會衰1張, 但我好like 用...
❤❤❤❤❤
 
9>又係推介既印水貼呀! 要用水浸ga...
左邊白色個個羽毛我已經用左la.. 拉去下面有效果睇...
又係俾風吹會貼埋一齊... 但白色襯黑色甲油, 超good 呀!!
 ❤❤❤❤❤
 
10> soak off 底胶同面油呀!!
推介.. 價錢ok 效果超乎想像.... ❤❤❤❤❤
 
11.>去啫喱水, 同卸甲水.. 雖然有d 味道..
但係散得好快.... 價錢平wo~~
 
12> 貪方便卸甲紙.... 未開黎用呀!!
 
13> 做波點效果首選工具, sis 都介紹過ga la..
唔用佢用萬字夾都得.. 但效果差dd law..
幾蚊買黎看門口la~~ ❤❤❤❤

 
14> 卸甲手指套, 透明位裝卸甲水手指由上面粉紅色位放入去..
個人認為.. 無乜用. 佢會流哂出黎..
個人貪得意買黎試下..好彩只買2支.... ❤
 
 
15> soak off 甲油.. 佢標貼個color 同實際差好遠,
睇賣家個色咭都ok..
由左起..
深紫, 杏色(似蝦肉色), 黑色, 同紅色
今日用左黑色, 效果ok.  個人覺得好過DNA 買個d law..
咁當然平好多la~~ ❤❤❤❤❤
 
16> 細個d 人話秘書無野做會o係到挫指甲, 個人認為無乜好挫...
但做soak off gel 要挫下指甲表面先ga.. 所以買左..
係我最愛既紫色~~ ❤❤❤
 
17. 小工具.,. 鉗仔.. 幾蚊. 但佢寫日本製law..
另外有d 油掃... 幫同事買ga
 
18. last.. 又係指甲花貼.. around 8蚊~
這個同sasa 賣1x 蚊個d 一模一樣law...
但佢又係貼紙.. 但起d law... 未研究到點起...
 
如果有sis 有興趣一齊買. 留言或者pm 我la~
thanks..
 
登登登.. 睇效果~
唔好話我油到出哂界la.. 有時真係好難control..
由其係.. 左手油右手....
d 貼紙真係好靚呀~~

 



 
enjoy.... i ❤

沒有留言:

張貼留言