2012-07-03

i ❤ Mask =] 我的心機~水晶玻尿酸保濕眼膜.....用到我無心機law...

i ❤ Mask =] 我的心機~水晶玻尿酸保濕眼膜.....用到我無心機law...
 
 


唔記得左.. 唔知點解無端端有2對眼膜o係屋企….
好似係男友去台北旅行拎返黎既sample..
重點都唔係lee 最重要係個結果ma… right??

一開黎用.. 好啫喱呀!! 但係唔濕law…
水還水(應該係保濕液..但佢都唔杰身..好似水咁…… 啫喱mask 還啫喱mask…
想點呢?

佢本身最吸引人係保濕ma..但我唔覺得保濕law…
只係二塊膠紙貼上眼… 唔work wo....
我的心機眼膜.. 我用到無哂心機law…


 
究竟有咩保濕眼膜係好用ga?!
Enjoy… i

沒有留言:

張貼留言