2012-07-14

i ❤ makeup =] 過左期都唔捨得掉的.....Base...Prosays Disappear

i ❤ makeup =] 過左期都唔捨得掉的.....Base...Prosays Disappear
 
上年年尾, 朋友公司附近間Prosays 開倉,
哇.....平到笑呀!! 所有products 只係1/3 價錢左右,
真係痴線的.... 雖然shopping 無我份, 但朋友就買左幾次Prosays Disappear 用,
一來大力推介好用之際, 就爆出一句.."我都用唔捨."
無錯, 相信好多sis 好多時都會講句.. 我都用唔捨, 但結果..佢地都係會買!!
之後, 當然請她讓支俾我, 盛惠100蚊..
本身有用開平價既base...Loreal... Base Magique, $98蚊..
lee 隻都幾好用.. 但係.. 推到下巴位會起塊.. 推唔暈law..
成日用左都俾人笑..你下巴塗唔暈~
講返prosays 先, 佢本身係好易推ga...
又唔會出現起塊既現象!! 超good~
所以超鍾意.. 但可惜.. 過左期law~~ 2012年1月到期......
其實我用左半支到咋.....
 
但最慘係.. 這個品牌... 好似唔見左一樣?!!

 




 
enjoy....i ❤~~

沒有留言:

張貼留言