2012-07-29

i ❤ Nail =] 這應該是痴線的??

i ❤ Nail =] 這應該是痴線的??
 
上面lee d 係咩黎架呢??
 
大家估下.... 好似lego d 人仔咁wo~
...
...
...
...
...
無錯... 係指甲油...
 
我諗好多sis 都好鍾意塗指甲油..
有人會好像我這樣嗎??
 
 
對.. 請駡我痴線吧~~ 還有幾支借了給朋友呢~~
還有soak off gel 未拎出黎呢~~ (俾我男友見到實話我痴線~)
記得有朋友話過我..會唔會撞色.. 我話no...
經我研究後..發現.. 除左黑色有二支之外..
全部都無相同的.. 都總會有少少分別~ 我覺得我好叻law~

 
係咪想問我.. 係咪全部都塗過呢?!
haha.. yes ar.. 全都塗過.全都係用得..
 
來.. 跟大家介紹一下先~~ (ps. 好黑人憎地.. d 相有色差.. 調極都唔係好靚..sorry~)
 
最近大愛.. inisfree 有機甲油... "有機..有到搭朋友買左咁多支..."
如果唔係遠在韓國.. 我驚我儲齊佢tim 呀!!!
 
 
Daewon 有sis 介紹過ga la~

 
sasa 既甲油仔.. 閃粉.. 爆裂~

 
missha 另一系列既黑色同閃粉.另外一d 係什牌...

 
skinfood.. 雖然本身唔係好鍾意.但都買左咁多支...

 
NYx.. o係美國訂返黎ga~~

 
TST DNA 買ga.. 樽款好似.. 但唔同牌子ga~

 
雙妹嘜同CND... 同什牌...
CND 個d 幾好ga. 又快乾.. d 色又靚

 
一推什牌....

 
Missha.. 最初用時唔鍾意個掃咁大...
但之後發現.. lee個先係佢既好處...
好用~ 推介

lee 個牌子.. 因為o係花園街買左一支.. 棗紅色後..
即刻愛上.. 但係要塗多幾層先ok law~

 
唔知大家點樣黎分辦自己d 指甲油呢~
咁多色.. 要諗下自己想塗乜色都有排揾wo...
 
下次同大家分享下.. 爛玩王自己本身點安放d 甲油同點分d color la~~
 
enjoy...i ❤ i am 爛玩王

沒有留言:

張貼留言